Esztétikai Fogászat

Esztétikai fogászat

A harmonikus megjelenéshez hozzátartoznak a szép, egészséges és szabályos fogak. Egyre többen keresik fel rendelőnket ezzel az igényükkel. Mások azért jönnek hozzánk, hogy olyan fogpótlást kapjanak, ami nem csak a rágóképességüket állítja helyre, de mosolyukat is vonzóvá teszi. Ez az úgy nevezett esztétikai fogászat, vagyis amikor a fogpótlás szakmai, funkcionális és esztétikai szempontból is egyaránt fontos szempont. Egy fog betömése látszólag egyszerű és gyors folyamat. Pácienseink leggyakrabban ezt a szolgáltatásunkat veszik igénybe. A magasabb szintű esztétikai elvárások azonban már a fogtöméseknél is megjelennek. A fogorvostudomány ma már olyan kifinomult megoldásokat kínál egy esztétikus fogtömés elkészítésére, amilyenről néhány éve még csak nem is álmodtunk. Életmódunkból és étkezési kultúránkból fakadóan a fogszuvasodás gyakori jelenség. Minél hamarabb kezeltetjük, annál gyorsabban megakadályozhatjuk a baktériumok szaporodását és a gyulladás kialakulását. Az esztétikus fogtömés nemcsak a fog rágóképességét állítja helyre, hanem fogaihoz pontosan illeszkedő színével észrevehetetlenné tesszük az elvégzett beavatkozást. A fényre kötő fogszínű (kompozit) tömés egy speciális anyag: üveg- és porcelánszemcsékkel megerősített műgyanta. A szuvas részek eltávolítása után a fogorvos ezzel a puha tömőanyaggal építi fel élethűen az Ön fogát. Ezzel az anyaggal a sérült és helyreállított fog felszíne teljesen megegyezik majd az egészséges fog felszínével, így visszanyeri eredeti rágóképességét. A kompozit keménysége megegyezik a fogzománcéval, ezért tartós és esztétikus megoldást jelent.

Inlay, onlay

Előfordul, hogy a fogszuvasodás akkora területet érint, hogy azt biztonságosan már kompozit töméssel sem lehet betömni. Erre jelent kiváló megoldást a betét két fajtája, az inlay és az onlay. A betétek olyan speciális szilárd tömések, amelyek általában a fogtechnikai laboratóriumban készülnek el egy hét alatt. A fogbetét pozitív tulajdonságai:

•     élethűen esztétikus
  •     nagyon szilárd, ezáltal nem kopik és nem törik
  •     nem vált ki allergiás reakciót

Ebben az esetben a fogorvos eltávolítja a szuvas fogrészeket, majd lenyomatot vesz, és azt elküldi a laboratóriumba. Ott elkészítik az Ön foglenyomata alapján a betétjét. Ezt fogorvosa az előkészített helyre próbálja, és ha az minden szempontból tökéletes, véglegesen beragasztja.

Kerámia héj

A kerámiahéj páratlan lehetőséget kínál esztétikai és funkcionális szempontból. Előnye, hogy a koronák készítéséhez képest lényegesen kevesebb foganyag-veszteséggel jár, tartós esztétikai eredményt hoz, és ellenáll a kopásnak.

Hívjon minket bizalommal az alábbi telefonszámon:

Hogyan segítünk mi Önnek?

Teljeskörű szolgáltatásainknak köszönhetően biztosítjuk az Ön tökéletes mosolyát.
Időpontot foglalok